Toimitusehdot

Toimitustavat ja toimituskulut:

DB Schenkerin noutopisteeseen 3.90€ (2-3 arkipäivää). Säilytysaika 14 päivää, Smartmile automaateissa säilytysaika 7 päivää.

Postipakettina Postin pakettiautomaattiin 6.90€ (1-3 arkipäivää). Säilytysaika 7 päivää. Mikäli pakettiautomaatti on täynnä, paketti toimitetaan osoitteen mukaiseen lähipostiin.

Postipakettina lähimpään Postin toimipisteeseen 6.90€ (1-3 arkipäivää). Säilytysaika 7 päivää.

 

Toimitamme tilaukset myös Ahvenanmaalle, jolloin poistamme laskusta etukäteen tilaukseen liittyvän arvonlisäveron.

Toimituskulut Ahvenanmaalle
Muut toimitustavat (3.90€ - 6.90€ sis. alv. 0%)
Postiennakkolisä (5.90€ sis. alv. 0%)

 

Voit tehdä tilauksesi myös puhelimitse puh. 020 734 3940 (ark. 9:00-15:00). Puhelimitse tehtyyn tilaukseen hyväksytään maksutavaksi vain lasku ja se edellyttää onnistunutta luotontarkastusta.

Saat sähköpostiisi automaattisen tilausvahvistuksen onnistuneen tilauksenteon jälkeen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, tarkista ensin roskapostisi ja ole vasta sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluun joko puhelimitse puh. 020 734 3940  tai sähköpostitse (asiakaspalvelu@jills.fi).

Mikäli tilauksesi toimitetaan Postipakettina postiin tai Schenkerin noutopisteeseen, tulee lähetys noutaa joko tekstiviestitse tai sähköpostitse sinulle toimitetulla lähetystunnuksella. Pakettia noudettaessa on aina todistettava henkilöllisyytensä.

Toimitusaika ja toimitustiedot

Pääsääntöisesti kaikkia tuotteita löytyy heti varastostamme. 

Arvioitu toimitusaika on 2-7 arkipäivää, kun tilattua tuotetta on varastossa. Jos toimituksen arvioidaan kestävän pidempään tai tuote on kokonaan tai tilapäisesti loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi asiakkaalle. Näissä tilanteissa asiakkaalla on mahdollisuus vaihtaa tuotteet toisiin samanhintaisiin tuotteisiin. Tilaus voidaan myös peruuttaa ja rahat palautetaan viipymättä asiakkaan tilille, jos tilaus on jo maksettu. Mikäli tilaus halutaan saada tiettyyn päivämäärään mennessä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme heti tilauksen tekemisen jälkeen.

Asiakas vastaa ilmoittamiensa toimitustietojen oikeellisuudesta. Asiakkaan tulee aina ilmoittaa tilaukselle virallinen toimitusosoitteensa. Mikäli tilauksen toimitus viivästyy tai lähetys katoaa toimituksen aikana puutteellisten tai virheellisten osoitetietojen tai puhelinnumeron vuoksi, ei verkkokauppa ole velvollinen korvaamaan kadonnutta lähetystä.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketit voivat vaurioitua postikuljetuksen aikana. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilaamasi tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti postissa vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovi uuden tuotteen/tuotteiden toimittamisesta.

Asiakkuus, noutamattomat lähetykset ja toimitus-/maksutapojen rajoitus

Jills.fi:lla on harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta luotolliset maksutavat, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan.

Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta (takaisin lähettäminen ilman lähetyksen avaamista ja lomakkeen täyttämistä) ei riitä, vaan ilmoitus asiakaspalautuksesta tulee tehdä aina tilauksen mukana toimitettavalla asiakaspalautuslomakkeella, joka liitetään mukaan asiakaspalautukseen. Veloitamme kaikista noutamatta jätetyistä lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 20 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta tai veloitetaan jälkikäteen. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

Jills.fi ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen tai Jills.fi verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta syystä (force majeure). Tällaisia syitä ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- tai tuontikiellot, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa vaikeuttava tai estävä seikka. Jills.fi pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan velvollisuus on ennen tilauksentekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Reklamaatio

Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Jills.fi:lle joko kotisivujemme palautelomakkeella, sähköpostilla tai puhelimitse puh. 020 734 3940 (ark. 9:00-15:00). Mikäli tuotteessa on virhe, liitä käsittelyn nopeuttamiseksi sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

  • käytössä syntyneitä kengänkärjen kulumia
  • kengän korolle aiheutuneita vahinkoja
  • tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja
  • hien tms. aiheuttamia vahinkoja
  • asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista (esim. joustamaton ohut materiaali ratkeaa venymisen vuoksi sivusaumoista)
  • normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esim. uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
  • tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita
  • keinokuituja sisältävän tuotteen käytössä aiheutuvaa nukkautumista
  • neulostuotteisiin käyttöönoton jälkeen ilmestyneitä langanvetoja
  • ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja
  • tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. rakot, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)
  • yksittäisiä langanpätkiä (yleensä saumakohdissa), jotka ovat helposti leikattavissa pois ilman tuotevauriota