Toimitusehdot

(03-03-2023 klo 12.50)

Toimitusmaksumme on 4.95€ - 5.95€ riippuen valitusta toimitustavasta.
Toimitamme ilmaiseksi yli 50€ tilaukset Matkahuollon Lähellä-pakettina.
Minimitilausraja on 5€.

Toimitustapoina käytössämme on Posti, Matkahuolto ja DB Schenker.


Mikäli haluat noutaa tilauksesi Savonlinnan varastoltamme, valitse toimitustavaksi nouto.
Asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä, kun tilauksesi on noudettavissa.

Ahvenanmaalle tilaaminen
Ole hyvä ja luo ensin itsellesi asiakastili ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme.

Toimitusmaksu Ahvenanmaalle alle 50 euron tilauksissa 4.95€ - 5.95€ (alv 0%).

Voit tehdä tilauksen myös puhelimitse puh.  020 734 3940 (ark. 9:00-15:00).

Saat aina sähköpostiisi tilausvahvistuksen onnistuneen tilauksenteon jälkeen.
Mikäli et saa tilausvahvistusta, tarkista ensin roskapostisi (gmailin sähköpostissa myös tarjoukset-kansio) ja ole vasta sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluun joko puhelimitse puh. 020 734 3940 tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)jills.fi.

Tilauksesi lähetetään yleensä viimeistään seuraavana arkipäivänä siitä, kun se on tehty.
Ajoittain tilauksissa voi olla ruuhkaa, jolloin tilauksien toimituksessa voi olla 1-2 päivän viive.

Mikäli tilauksesi toimitetaan postipakettina Postiin, Matkahuollon noutopisteeseen tai DB Schenkerin noutopisteeseen, tulee lähetys noutaa joko tekstiviestitse tai sähköpostitse sinulle toimitetulla lähetystunnuksella. Pakettia noudettaessa on aina todistettava henkilöllisyytensä.
HUOM! Mikäli et saa lähetystunnusta/saapuisilmoitusta, ole yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Toimitusaika ja toimitusosoite

Arvioitu toimitusaika on 1-3 arkipäivää, kun tilattua tuotetta on varastossa.
Pääsääntöisesti kaikkia tuotteita löytyy heti varastostamme. Mikäli kyseessä on ennakkotilaustuote, jolla on tietty toimitusaika, on siitä kerrottu selkeästi tuotteen tiedoissa.

Jos toimituksen arvioidaan kestävän pidempään tai tuote on kokonaan tai tilapäisesti loppunut, ilmoitamme siitä asiakkaalle joko puhelimitse tai sähköpostilla. Näissä tilanteissa asiakkaalla on mahdollisuus vaihtaa tuotteet toisiin samanhintaisiin tuotteisiin. Tilaus voidaan myös peruuttaa ja rahat palautetaan viipymättä asiakkaan tilille (jos tilaus on jo maksettu).

Asiakas vastaa ilmoittamansa toimitusosoitteen ja yhteystietojensa oikeellisuudesta. Asiakkaan tulee aina ilmoittaa tilaukselle virallinen toimitusosoitteensa. Mikäli tilauksen toimitus viivästyy, lähetys katoaa tai toimitus estyy puutteellisten tai virheellisten osoitetietojen/yhteystietojen vuoksi, ei verkkokauppa ole velvollinen korvaamaan kadonnutta lähetystä.

Lahjakortit ja alennuskoodit

Lahjakortit ovat voimassa 3 kk ostopäivästä.
Alennuskoodit ovat voimassa 1 kk julkaisupäivästä, ellei toisin ilmoitettu.

Reklamaatio

Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti viipymättä, kun tilaus on vastaanotettu.

Mikäli tilauksessa on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee siitä ilmoittaa viipymättä Jills.fi:lle joko:
- whatsapp puh. 0403537771
- kotisivujemme ota yhteyttä - lomakkeella
- sähköpostilla (asiakaspalvelu(at)jills.fi)
- puhelimitse (puh. 0207343940, ark. 9:00-15:00)
HUOM! Älä lähetä tuotetta meille takaisin, ennenkuin olet saanut asiakaspalvelulta ohjeet reklamointiin.

Mikäli tuotteessa on virhe, liitä sähköpostiin kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

- käytössä syntyneitä kengänkärjen tai koron vaurioita.
- tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vaurioita/hiertymiä
- hien tms. aiheuttamia vaurioita tai värjäymiä.
- asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista (esim. joustamaton ohut materiaali ratkeaa venymisen vuoksi sivusaumoista).
- normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esim. uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
- tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita.
- keinokuituja sisältävän tuotteen käytössä aiheutuvaa nukkautumista.
- neulostuotteisiin käyttöönoton jälkeen ilmestyneitä langanvetoja.
- ulkoisten tekijöiden, kuten tuotteen käytöstä aiheutuvan hankauksen, kulutuksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vaurioita.
- tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. rakot, hikoilu, hiertäminen, epäsopivuus, istuvuus).

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetykset voivat vaurioitua kuljetuksen aikana. Tarkista siis lähetyksesi kunto jo pakettia noudettaessa, virkailijan läsnäollessa. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana ja  tilaamasi tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus. Ota vahinkoilmoituksen teon jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme. Liitä sähköpostiin kuva vaurioituneesta tuotteesta/lähetyksestä.

Asiakkuus, noutamattomat lähetykset ja toimitus-/maksutapojen rajoitus

Jills.fi:lla on harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta luotolliset maksutavat tai peruuttaa asiakkaan tekemät tilaukset ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan.

Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on aina vähintään 20 euroa, joka peritään jälkikäteen ja se kattaa tilauksen pakkausmateraaleista, käsittelystä, lähetyksestä ja palautuksesta aiheutuneet kulut. Mikäli noutamattomassa lähetyksessä on asiakkaan valitsemia maksullisia lisäpalveluita (esim. postiennakko, kotipaketti ), veloitamme 30 euroa.

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen ilman lisäkuluja sen jälkeen, kun se on jo lähetetty, tulee sinun noutaa lähetys toimipaikasta ja palauttaa se meille takaisin tilauksen mukana toimitettujen ohjeiden mukaisesti.

Jills.fi ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen tai Jills.fi verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta syystä (force majeure). Tällaisia syitä ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- tai tuontikiellot, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa vaikeuttava tai estävä seikka. Jills.fi pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan velvollisuus on ennen tilauksentekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kohtuullisien palautuksien käytäntö

Ajattelemme ympäristöä ja jotta voimme jatkossakin tarjota kilpailukykyisiä hintoja sekä hyvää asiakaspalvelua, teemme jatkuvaa työtä vähentääksemme turhien palautuksien määrää. Suurin osa asiakkaistamme tekee kohtuullisesti palautuksia, mutta joskus huomaamme asiakkaan tilaavan ja palauttavan toistuvasti merkittävän määrän tuotteita tai väärinkäyttävän asiakaspalautusjärjestelmäämme. Edellämainitusta syystä johtuen saatamme joskus joutua peruuttamaan tilauksen tai rajoittamaan maksutapoja ilman eri ilmoitusta. Jos edellämainittu rajoitus tapahtuu kohdallasi ja olet sitä mieltä, että olemme tehneet virheen, ole meihin yhteydessä, jotta voimme käydä asiaa läpi.