Työpöytäversio, siirry mobiiliversioon tästä, tai sulje ilmoitus tästä!

PIKAHAKU
 
Oma tili
Kirjaudu sisään
Ostoskori
Ostoskorisi on tyhjä
*** ***
*** INFO *** MITOITUSOHJE *** MAKSUTAVAT *** TOIMITUSEHDOT *** ASIAKASPALAUTUS *** TIETOSUOJA *** OTA YHTEYTTÄ
*** ***
***
TUOTERYHMÄT
TARJOUKSET (näytä kaikki) lisää
TrulyMine Janet ribbimekko musta

TrulyMine Janet ribbimekko musta
39.90EUR 27.90EUR
Katso tarjoukset!
Tsekkaa Lili London valikoimamme!

Asiakaspalautus

  • Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus Jills.fi verkkokaupalle ilman lisäkuluja kolmenkymmenen (30) vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta (takaisin lähettäminen ilman lähetyksen avaamista ja lomakkeen täyttämistä) ei riitä, vaan ilmoitus asiakaspalautuksesta tulee tehdä aina tilauksen mukana toimitettavalla asiakaspalautuslomakkeella, joka liitetään mukaan asiakaspalautukseen.
  • Asiakaspalautus tulee tehdä käyttämällä postin asiakaspalautusta. Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa postiin.
  • Jills.fi:lla on harkintansa mukaan oikeus evätä asiakkaalta ilmainen palautus, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan. Yleisin syy palautuskustannuksien perintään on asiakastilin huomattavan suuri asiakaspalautuksien määrä.
  • Mikäli palautus viivästyy olennaisesti 30 vuorokauden palautusajasta, asiakas menettää oikeuden ilmaiseen asiakaspalautukseen, eikä verkkokaupalla ole velvollisuutta hyväksyä asiakaspalautusta. Verkkokaupalla on oikeus veloittaa asiakkaalta viivästyneestä palautuksesta aiheutuneet palautus- ja käsittelykulut täysimääräisenä, vähintään 10 euroa.
  • Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta ei ole sama kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista 13.6.2014 jälkeen lähetetyistä ja asiakkaasta johtuvasta syystä noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 20 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. 
  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, jälleenmyyntikuntoinen, alkuperäisessä kunnossaan, alkuperäisessä tuotepakkauksessaan, pesemätön eikä tuotelappuja saa irroittaa. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu, lemmikkieläimen karvoja, ylimääräistä tuoksua, tuotelaput irroitettu) ei Jills.fi ole velvollinen hyvittämään palautetusta tuotteesta täyttä hintaa. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikuntoisia asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme aina vähintään 25% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.    
  • Voit vaihtaa palauttamasi tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen kerran tilausta kohden tai vain palauttaa sen, jos et ole siihen tyytyväinen.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, Klarna suorittaa ennakkomaksuissa rahanpalautukset ja pyytää asiakkaalta sähköpostitse tarvittavat tiedot (esim. tilinumeron) hyvityksiä varten. Seuraa siis sähköpostiasi. Mikäli olet tilannut laskulla ja palautat osan tuotteista, voit vähentää palautettujen tuotteiden hinnan laskun loppusummasta. Voit myös odottaa uusia maksutietoja, jotka lähetämme aina sähköpostilla vastaanotettuamme palautuksesi. Mikäli palautat koko tilauksen, ei laskua tarvitse maksaa.
  • Voit palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautusta. Jills.fi ei lunasta postiennakkona tai muulla tavoin lähetettyjä asiakaspalautuksia. Liitä tilauksen mukana saamasi palautuslomake täytettynä mukaan lähetykseen. Voit ladata palautuslomakkeen myös tästä linkistä - (PALAUTUSLOMAKE).
  • Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa palautuksen aikana, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on palautuksen yhteydessä postista saatu kuitti jätetylle asiakaspalautukselle, jolla korvausta voidaan kadonneelle lähetykselle hakea. Muista siis aina pyytää kuitti palautuksestasi postivirkailijalta.
  • Tuotteiden vaihdot käsittelemme yleensä samana päivänä, kuin olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen. Saat vastaanotetusta ja käsitellystä palautuksesta AINA ilmoituksen sähköpostiisi.
  • Kaikki tilauksesta palautettavat tuotteet tulee palauttaa yhtenä (1) asiakaspalautuslähetyksenä. Mikäli asiakas tekee yhteen tilaukseen useita peräkkäisiä palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien postikulut asiakkaalta täysimääräisinä.
  • HUOM! Korut, alusvaatteet ja sukkahousut, ovat hygieniatuotteita. Edellä mainittujen tuotteiden palautuksia ei hyväksytä, mikäli myyntipakkaus on avattu, sinetti poistettu tai tuotteita on testattu. 

Reklamaatio

Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Jills.fi:lle joko kotisivujemme palautelomakkeella, sähköpostilla tai puhelimitse puh. 020 734 3940 (ark. 9:00-15:00). Mikäli tuotteessa on virhe, liitä käsittelyn nopeuttamiseksi sähköpostiin mukaan kuva vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:
  • käytössä syntyneitä kengänkärjen kulumia
  • kengän korolle aiheutuneita vahinkoja
  • tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja
  • hien tms. aiheuttamia vahinkoja
  • normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esim. uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
  • tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita
  • ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja
  • tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. rakot, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)
Palautusosoite: 
Sopimustunnus 638217
Jills Oy
Juvan teollisuuskatu 8
02920 ESPOO



Jills.fi on 100 % kotimainen XL-muotiin erikoistunut verkkokauppa. XL-mallistostamme löydät niin farkut, mekot, tunikat, topit, paidat, housut kuin leggingsit. Plus size -vaatteiden lisäksi valikoimassamme on paljon asusteita kuten laukkuja, vöitä, huiveja ja pipoja. Tuotteillamme on nopea toimitus sekä ilmainen 30 päivän palautusoikeus.
Vaihda mobiiliversioon
Copyright © 2017 Jills.fi | Evolution Solutions - Verkkokaupan perustaminen helposti!