Asiakaspalautus

  • Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tilaus Jills.fi verkkokaupalle kolmenkymmenen (30) vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

  • Asiakaspalautus on ilmainen, mikäli vaihdat tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai väriin tai palautat tilauksestasi osan tuotteista.
  • Mikäli palautat kaikki tilauksesi tuotteet tai vaihdossa tilattuja tuotteita tai tilaukseen tehdään useampia asiakaspalautuksia, on asiakaspalautus maksullinen. Asiakaspalautusmaksu 4.90€ pidätetään palautettavasta summasta tilauksen asiakaspalautuksen käsittelyn yhteydessä palautuslähetyksen saavuttua verkkokaupalle.
  • Asiakaspalautus tulee tehdä käyttämällä toimitustapasi mukaista asiakaspalautusta. Jills.fi ei lunasta postiennakkona tai muulla tavoin lähetettyjä asiakaspalautuksia.
  • Jills.fi:lla on harkintansa mukaan oikeus peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan. 
  • Mikäli palautus viivästyy olennaisesti 30 vuorokauden palautusajasta, ei verkkokaupalla ole velvollisuutta hyväksyä asiakaspalautusta. 
  • Tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta (takaisin lähettäminen ilman lähetyksen avaamista ja palautuslomakkeen täyttämistä) ei ole sama kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 20 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta tai veloitetaan jälkikäteen. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. 
  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, jälleenmyyntikuntoinen, alkuperäisessä kunnossaan, alkuperäisessä tuotepakkauksessaan, pesemätön eikä tuotelappuja saa irroittaa tai leikata irti. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu, lemmikkieläimen karvoja, ylimääräistä tuoksua, tuotelaput irroitettu) ei Jills.fi ole velvollinen hyvittämään tuotetta.   
  • Voit vaihtaa palauttamasi tuotteen toiseen kokoon tai väriin kerran tilausta kohden ilman lisäkuluja. Uusista tuotteista tulee tehdä uusi tilaus verkkokaupan kautta.
  • Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, Klarna suorittaa ennakkomaksuissa rahanpalautukset. Mikäli automaattinen takaisinmaksu ei onnistu, Klarna pyytää asiakkaalta sähköpostitse tarvittavat tiedot (esim. tilinumeron) hyvityksiä varten. Seuraa siis sähköpostiasi. Mikäli olet tilannut laskulla ja palautat osan tuotteista, voit vähentää palautettujen tuotteiden hinnan laskun loppusummasta. Voit myös odottaa uusia maksutietoja, jotka lähetämme aina sähköpostilla vastaanotettuamme palautuksesi.
  • Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa palautuksen aikana, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on palautuksen yhteydessä virkailijalta saatu kuitti jätetylle asiakaspalautukselle, jolla korvausta voidaan kadonneelle lähetykselle hakea.
  • Tuotteiden vaihdot käsittelemme yleensä samana päivänä, kuin olemme vastaanottaneet asiakaspalautuksen. Saat vastaanotetusta ja käsitellystä palautuksesta AINA ilmoituksen sähköpostiisi.
  • Kaikki tilauksesta palautettavat tuotteet tulee palauttaa yhtenä (1) asiakaspalautuslähetyksenä. Mikäli asiakas tekee yhteen tilaukseen useita peräkkäisiä palautuksia, veloitamme ylimääräisten palautuksien kulut 4.90 euroa asiakkaalta palautuksen käsittelyn yhteydessä.
  • HUOM! Korut, alusvaatteet ja sukkahousut, ovat hygieniatuotteita. Edellä mainittujen tuotteiden palautuksia ei hyväksytä, mikäli myyntipakkaus on avattu, sinetti poistettu tai tuotteita on testattu.

 

POSTIN ASIAKASPALAUTUS (paketti tai kirjelähetys):

Vie palautus Postin toimipisteeseen ja ilmoita asiakaspalautustunnus 638217 virkailijalle. Pyydä kuitti. Kirjeet lähetetään asiakaspalautuskirjeenä ja paketit asiakaspalautuspakettina.

POSTIN PAKETTIAUTOMAATTI:
Palautus samalla lokerokoodilla, kuin olet noutanut lähetyksen.
Automaatti opastaa palautuksen teossa. Lokerokoodi on voimassa 14 päivän ajan. Ota kuitti. Voit palauttaa lähetyksen myös mihin tahansa postiin asiakaspalautustunnuksellamme.

SCHENKER ASIAKASPALAUTUS:

Jotta voit tehdä palautuksen, tarvitset lähetyksen alkuperäisen osoitekortin, lähetystunnuksen tai tekstiviestinä saamasi saapumisilmoituksen. Vie asiakaspalautus Schenkerin noutopisteeseen ja tee palautus. Pyydä kuitti.

Reklamaatio

Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Jills.fi:lle joko kotisivujemme palautelomakkeella, sähköpostilla tai puhelimitse puh. 020 734 3940 (ark. 9:00-15:00). Mikäli tuotteessa on virhe, liitä sähköpostiin mukaan kuvia vaurioituneesta tuotteesta siten, että koko tuote näkyy kuvassa ja vaurio on selvästi nähtävissä.

Huomioithan, että reklamaatio-oikeus ei kata:

  • käytössä syntyneitä kengänkärjen kulumia
  • kengän korolle aiheutuneita vahinkoja
  • tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja
  • hien tms. aiheuttamia vahinkoja
  • asiakkaalle vääränkokoisen tuotteen rikkoutumista (esim. joustamaton ohut materiaali ratkeaa venymisen vuoksi sivusaumoista)
  • normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värinpäästöä (esim. uudet farkut värjäävät sukat sinisiksi)
  • tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita
  • keinokuituja sisältävän tuotteen käytössä aiheutuvaa nukkautumista
  • neulostuotteisiin käyttöönoton jälkeen ilmestyneitä langanvetoja
  • ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja
  • tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. rakot, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus)
  • yksittäisiä langanpätkiä (yleensä saumakohdissa), jotka ovat helposti leikattavissa pois ilman tuotevauriota